צור קשר
צור קשר       03-9618477
בניית אתרים
דף הבית מגזין אינטרנט למה אתה צריך אתר אינטרנט?


למה אתה צריך אתר אינטרנט?



בשביל מה כדאי שיהיה לך אתר? כיום, בקצב המהיר של העולם, מצפים שיהיה לך אתר.

בעולם העסקים של היום, אתר אינטרנט זה דבר הכרחי כמו כתובת דואר, טלפון, פקס או כפי שהיה נדרש להיות רשום בדפי הזהב בעבר.
אתר מאפשר לעסק שלך להיות פתוח 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. העסק שלך נגיש ללקוחות, המעוניינים בעסק שלך. האתר שלך יחנך, יעדכן, ימשוך לקוחות חדשים ואפילו יספק לך הכנסה בזמן שאתה ישן.



אתרים הם לא יקרים מידי ויעילים כלכלית. בחישוב שנתי, אתר אינטרנט זול יותר מהדפסת מודעה בעיתונות. המידע באתר שלך יכול לחסוך לך זמן וכסף. לדוגמא, אתה יכול לחסוך זמן בהפחתת שיחות טלפוניות המספקות מידע בלבד, כמו "באילו שעות העסק שלך פתוח?" ובנוסף, אתה יכול  לחסוך כסף רב על עלוני פרסום לקידום העסק. האם למתחרים שלך יש אתר? אם כן, כדאי שגם לך יהיה. אם לא, אתר אינטרנט מהווה הזדמנות מצויינת בשבילך להבדיל את העסק שלך מהמתחרים. למה כדאי שיהיה לך אתר? השאלה הנכונה יותר צריכה להיות, למה שלא יהיה לך אתר? הנה תשע סיבות למה עסק צריך אתר אינטרנט:

1. העסק שלך פתוח לעולם 24/7 365 ימים בשנה
בניגוד למשרד שלך שפתוח מ8 עד 5, ימי ראשון עד חמישי, האתר שלך פתוח 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. ישנם הרבה הבדלי זמן בעולם, שיכולים להשפיע על העסק שלך. כשיש לך אתר, זה יותר נוח לכולם.

2. האתר מהווה את העלון/קטלוג המקוון שלך, שיכול להשתנות כל הזמן.
אתר זה דבר שקל, זול ומהיר יותר לעדכון להבדיל מחומר מודפס. היכולות שלו כמעט בלי מגבלות, ומאפשרות לך לספק למשתמשים מידע מקיף יותר. הדבר יחסוך לך כסף רב על הדפסה ודיוור

3. תגיע לשווקים חדשים עם קהל גלובלי
באינטרנט אתה כבר לא עסק קטן עם קמפיין מקומי. יש לך את האפשרות להיות מוכר גלובלית. האם באמת חשבת שיש לך האפשרות לעשות עסקים מסביב לעולם? עכשיו אתה יכול. ללא ספק, האינטרנט הוא הכי יעיל כלכלית במחיר מקומי ובינלאומי.

4. שירות לקוחות טוב יותר
דרך תשובות לשאלות באתר שלך, מכירות ובקשות מידע ניתנות אוטומטית ובאופן מיידי, גם כשאף אחד לא נמצא במשרד. טפסים מקוונים יכולים לאפשר ללקוחות לשאול שאלות ולבקש מידע נוסף. תחסוך עלויות ע"י נתינת אפשרות ללקוחות להוריד הצעות מחיר ומסמכים חשובים.

5. תמכור את המוצרים שלך
למה לשלם שכירות גבוהה, חשבונות חשמל וכל שאר העלויות הבאות עם עסק בנוי? למכור מוצרים דרך האינטרנט זה הרבה יותר זול, ודרך טובה לספק את הסחורה שלך. לאפשר קנייה מאובטחת באינטרנט זה חסכוני גם לעסקים קטנים.

6. קדם את השירותים שלך
עורכי דין, רופאים, יועצים פיננסים, בדרנים, מתווכים וכל נותני השירות צריכים לידע את הלקוחות שלהם שיש להם בחירה. מאות אלפי גולשים פונים לרשת, בודקים ומשווים אתרי אינטרנט כשהם צריכים שרות מקצועי.

7. תאסוף מידע ותסקור את השוק
אתה יכול לאסוף מידע על לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים תוך שימוש בטפסים וסקרים. תן למידע להגיע אליך. זה כלי נהדר, שיאפשר ללקוחות פוטנציאלים לגלות על המוצרים והשירותים שאתה מספק.

8. תספק הנאה מיידית
אנשים עסוקים ולא אוהבים לחכות למידע. תן להם את מה שהם רוצים, כשהם רוצים זאת. אם המוצר שלך מתאים, תציע להם דוגמיות בחינם או להוריד דמו. זה כולל תמונות, עלונים, תוכנות, קבצי וידאו, מצגות, מוזיקה והכל.

9. כלי נהדר לגיוס עובדים
אם אתה מחפש כישרונות או מועמדים לעבודה, האתר הוא כלי נהדר לגיוס עובדים לעסק שלך.